شرکت شاهسوند شعبه بروجرد آشنایی با محصولات شاهسوند و آموزش بازاریابی و مدیریت فروش
| ||
|
بازاریابی دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بود و بازاریابی امروز "دانش و هنر یافتن و نگهداری از مشتریان" است . باتوجه به اهمیت جذب مشتریان و همچنین نگهداری آنان در بازار امروز و همچنین به منظور موفقیت بیشتر در امر فروش موارد زیر توصیه میگردد : 1- ویزیت مشتریان فقط به صورت مویرگی و تک به تک که به طور حتم بازاریاب را به تمام خواسته های خود رسانده و به هر چه مستحکم تر شدن در بازار سوق خواهد داد . 2- ایجاد و مدیریت بر رابطه فردی با تک تک مشتریان 3-رابطه یادگیرنده 4- شناخت مشتریان 5-متمایز کردن مشتریان 6- تعامل با مشتریان 7- نماینده امین 8- سرمایه گذاری بر وفاداری مشتریان 9- طرح ریزی بر روی کاغذ 10- استفاده از اهرم تکنولوژی 11- تمرکز بر روی مشتریان 12- رفتار متفاوت با هر مشتری 13- خدمات وابسته 14- کارکنان شاد مشتریان شاد 15- راز کن راب 16- درک و شناخت مشتری 17- آموزش مشتریان 18- شناخت محصول 19-شناخت بازار 20- تعصب ومهمترین راه عشق ورزیدن به کار و اینکه عاشق کار خود بوده و همواره در جهت پیشبرد اهداف همت گماریم . با توجه به وسعت مباحث فروش تعدادی از سر فصل ها را مطرح نموده که در مباحث آینده به طور کاملتر به تشریح تمامی موارد میپردازیم . نظرات شما عزیزان: موضوعات مرتبط: برچسبها: |
|
[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : night skin ] |